Ville with features #ADHD and #ASD Nooting also in English / Nuuttailen myös suomeksi
Entering now to Iceshrimp.net world. On #fediverse since Oct ’22, the first big exodus from rocketboy’s hellsite.
Admin of instance 1m2lab.anvil.top, social.porotokka.net and divergent.1m2lab.engineer
Metalhead for life, nerd and geeky engineer from The North. Exploring the marvels of #fediverse. #harshvocals analyser and experimentalist. #tattoo enthusiastic.
@rolle there should be strong suburbian uprise against the system in US, if they truly want to things be better. Their system protects the villains, and those are dependent of it and fight for it with all cause. Their system is ideal for facism. It’s a double-edged sword. No we see how bad it is.
Kahden pannutuksen ilta, molemmat päälavan pitissä. Raaka peli Ranualla, rapatessa roiskuu. Rapa muuten lensi päälavan pitissä, porukka naatiskeli lammikoissa suorastaan, hyvässä hengessä. Tais yks uidakkin suurimmassa, tästä total respect asenteesta kaverille.
Mahtava reissu, josta jää paljon tarinoita kerrottavaksi jälkipolville.
Liukuporras on hyödyllinen keksintö julkisen liikenteen asemapaikilla, mutta hiton ärsyttävä portaissa, jossa liukukaide liukuu eri tahtiin portaan kanssa.
@jarizleifr ihmisyyteen toki kuuluu, että uskoo johonkin, se lähtee sisältä päin. Silloin kun mukaan astuu saarna, eli joku sanoo jotakin tai jonkin sanoneen, alkaa mainitsemani hallinta. Saarna on vallan käytön väline. Se toki jos mikä on ulkosyöttöistä.
@jarizleifr uskomukset ylipäätään ovat heikkoja reagoimaan muutoksiin, koska kaikki perustuu uskomuksien sakramentteihin. Siittä asti kun tiedon välitys siirtyi valonnopeusaikaan, ts. nettikauteen, uskomukset ovat kamppailleet julkisuuskuvansa kanssa, ja kiihkoilijat saaneet oivan kanavan rummuttaa palturiaan suuren yleisön tietoisuuteen.
Uskomusten ainoa tarkoitus on hallita ihmisiä. Tähänkään kuvaan yksilöllisyys, joka mm. prideen kuuluu, ei oikein istahda, ja kiihkoilijat/konservatiivit on heristelemässä sormeaan.
#Tuska2025 päivä 3 starttaamassa pian. Jalat yllättäen toipuneet yön aikana, taas jaksaa pitissä tesuta. Aamun herätys ukkoseen. Hotellin palohälytykseen en herännyt, kuulemma aamusta tälläinen oli.
Toka päivä takana ja jalat huutaa apua. No menny reeni perille, ja päivän teema eli pitit ja karjunta checked. Päivän kohokohta Jiluka, ja 8 x Wall of Death ja Slaughter to Prevailin tiivis Wall of Death. Lisäksi pitin pyörrettä mukana myös Orbit Culturen flashmob pitissä pittialueen ulkopuolella ja Sepulchral Cursen pitissä Kvlt -areenalla. Videossa Jilukan pitissä pikku accidental pinball session, joka alko kun kuvasin silmässä.
Pittimenoa on monenlaista, joka riippuu artistista ja genrestä. Ite tykkään raaka ja rehti peli Ranualla menosta. Sikailu pitissä on perseestä, eli törmäilyt oman painoluokan kaveriin, eikä selvästi kevyempään.
Jiluka pisti kaminan tulille telttalavalla 8 x Wall of Death, ja pitihan sitä vaarin osallistua. Meni kuntoilusta. Eilen kastui ulkoa sisälle, nyt toisinpäin.
Eka #tuska2025 päivä paketissa. Hieman arastellen liikkeelle, mutta pääsihän se vaarikin pittiin pyörimään.
Päivän kohokohta kuitenkin heti päivän alkuun, eli ohjelmassa ollut leimaus suoritettu, eli oikeaan käteen koristusta. Kuva-aihe on särkynyt lasi ja nimi alla. Vaariksi tulo särki heti alkuun karskin metallityypin kuoren, heti alusta asti. Tatuoinnilla on minulle suuri symbolinen merkitys, ja muisto festareista, jotka sateesta huolimatta tykitti hyvin. 22000 tyypin verran metallikansaa liikkeellä. Yhteisöllisyts jälleen mahtavaa. Saatoin ehkä päästä Ylen kuvaamiin keikkoihin, ainakin In Flamesin pitissä ruli jorattua.
Huomisen teemana on pittipuuhat, ja karjunta. Kokeillaan miten ääni kestää, paljon vuoden aikana on reeniä tullut ja eteenpäin menty.
#1m2lab testicornerissa Tucano Universal Pencil, joka lähti eilisen käynnin yhteydessä matkaan Verkkokauppa.com -liikkeestä.
Olen jo jonkin aikaa halunnut testata kohtuuhintaista kampetta, joka soveltuu rääpystelyyn iPhonen ruudulla, kuten myös muilla laitteilla. Valmistajan ilmoitus on, että soveltuu 95% markkinoilla olevista laitteista, myös android -laitteille. Kynä ei vaadi Bluetooth -paritusta, ja toimii kapasitiivisesti.
Alkuun kynä toimi tosi huonosti panssarilasillisella iipallani. Tutkin hotellihuoneessani kynää ja kynän kärki on vaidettavissa ruuvaten uuteen kärkeen. Vaihtokärkiä paketissa on mukana 2kpl. iPhonen Haptic -asetus fast -tilaan korjasi vähän asiaa, mutta kynän terävin kärki ei reagoinut piirtoon juurikaan, vaan kynää piti kallistaa noin 45-astetta, tällöinkin viiva piirtyi ”viereen”.
Kokeilin hinkata kynän terävän kärjen pois, arvioilta yhden mm hotellin vessan kaakelisaumaa työkaluna käyttäen. Kappas, kynä alkoi toimimaan lähes siedettävästi. Testailin kynää Scetchbook -apilla, tunnin piirtelyn lopputulos ohessa.
Kirjoittamiseen tuosta ei ole. Piirtely kyllä onnistuu.